Spexarehelg + att de e mycke nu...

Ja nu har tant / tjejloppet i byn varit , jag å A å Smeden körde våra kuliga grejer som vanligt...den första stationen var damerna inte så glada över då vi påtalade alkoholens skadliga effekter på kroppen, dock var detta våran avsikt att ta ner dem rejält i sinnet för att på andra stationen kompensera upp det hela med råge, vi lyckades med båda sakerna vill jag påstå...:-)

Nu skiner solen hårt på oss, och det är alldeles för mycket som skall göras utomhus för att hålla igång bloggar och liknande.
Därför blir det ännu längre (Jo det går...haha) uppehåll nu någon månad framöver !

Ha det gott nu i solen !

mvh ; Bullen

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Det kan väl inte bli mer uppehåll än vad det är just nu. Jag citerar Tomas Ledin (Sommaren är kort):
"Inte en droppe regn, på flera dar".

När vi kommer in i den svenska regnperioden, då kan du börja önska dej "uppehåll".
Mvh, Boris.

2008-06-05 @ 06:34:23
Postat av: Kompis M

Ok, nästa kommentar från mig kommer tidigast i augusti.
Kan du så kan jag med!
Puss, och trevlig sommar vi ses väl på affären kanske.
Hälsa din trevliga fru att det är kul med nån som fattar det där med blogg.

2008-06-05 @ 12:35:40
Postat av: Storsan

Testing, testing...

:o)

2008-06-09 @ 15:48:26
URL: http://storsan.blogg.se/
Postat av: annemira

Kolla min blogg!! DU ÄR UTMANAD :-D

2008-06-09 @ 17:48:27
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: Kalle

rån ;o(

2008-06-10 @ 06:11:27
Postat av: mandelen

Nu undrar jag, måste vi kolla denna blogg dagligen fram tills hösten? Eller kommer du skicka massmail för att tala om att du börjat blogga igen? Kanske du meddelar genom Storsan? DET ÄR FAN SÅ TRIST ATT GÅ IN OCH GLANA PÅ SAMMA INLÄGG SOMMAREN IGENOM!!! Om det blir regnigt då? Please! Kom igen nu´rå!

2008-06-10 @ 22:11:09
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: Kalle

Hum, konstigt, nu sprang jag på nån på övergåbgstället vid banken som såg ut som Ullebullen fast utan svartruta. hum?

eller blir det andra bullar?

2008-06-11 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0