Kommentar-bombning av Bullens Blogg eller var det var Boris sa...?

Jahaja era gangsters...
Nu har man då blivit piskad att skriva här igen....

jag får nog höja ribban lite....ja inte den ribban då utan kommentator-ribban...till 15...eller 20....mohahaaaaaaaaaaaaa

Ja nu får vi se om jag skall köpa ett billigt kylskåp på västkusten i övermorgon. med hjälp av lille K eller sneseglaren K....

Smaka på detta : Kylskåpets Rolls Royce....nypris 90000.....jag får det för en spottstyver...blir ni avis nu eller ?
Den gör kallt gott vattten på framsidan och den gör is till groggen eller till coca colan för den som hellre vill det...

MEN det väger 190 kilo, det blir 95 kilo var på mig å K...iåfs så e ju jag så kraftig men jag tänket ju på K eller K, det räcker ju inte om en av oss är stark, det är ungefär som om motorerna på Stena Line-båtarna bara går på en sida , då skulle de ju gå i cirklar.....förstår ni liknelsen...?
Ja ni har väl sett reklamen för RedBull å de som paddlar ?..haha...

Så där känner ni er nöjda nu då med ett nytt inlägg ?...Hoppas det....hehe...

Ha det så bra så hörs vi...:-)

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Kylskåp för 90000?. (har du kommit över nån gammal ishall, eller vad är det frågan om). Om något som kostat 90000 plötsligt säljs jätte-billigt, är det inte då som man ska börja bli misstänksam. "Den gör kallt gott vattten på framsidan" - Ja, det är väl kondensvatten som läcker ut då det visar sig att kyl-kompressorn får stånka och gå hela tiden eftersom "kylskåpet" är lite begagnat. http://www.blocket.se/vi/15634725.htm?ca=15_s
Kolla in priset på fläkten, ska du inte passa på nu när du ändå är i farten.
Vad var det jag sa, nu ska det smyg-höjas till 15 eller kanske 20 kommentarer innan du skriver nytt inlägg. Mitt hot om dikter & poesi står kvar.
Mvh, Boris.
Ps. Love U2.

2008-05-01 @ 10:30:51
Postat av: BorisBorissa

Sorry!
Kolla priset på DISKMASKINEN. Man kan undra vad den kostade som ny.
Mvh, Boris.

2008-05-01 @ 10:34:11
Postat av: Storsan

Storsan följer upp BorisBorissa's hot om halvtaskig poesi:

En klassiker:
"Strunt är strunt och snus är snus - om än i gyllne dosor. Och rosor i ett sprucket krus är ändock alltid rosor"

En Storsan:
Rosor doftar oftast ljuvligt, Bullen inte alls.
Nu han ilsket vrålar för full och raspig hals:
"Kom hit direkt, vi måste bära!"
Storsan svarar - "Tig min kära!'"

2008-05-01 @ 11:38:44
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Kompis M

90000! Du, heter säljaren ärlige Harry el. liknande och har stor-rutig kavaj så lägg benen på ryggen och kom hem.
Jag har en gammal häck till skylskåp bakom garaget.
Du få köpa skönheten för 30000.-
Skynda fynda!!!

2008-05-01 @ 15:33:52
Postat av: laaaarsson

Gör det inte!!
Håll uuut!
det fijnns isbitsfixare med stjärnor på ikea för 9 kr :D

2008-05-03 @ 03:18:29
Postat av: BorisBorissa

Jaha! På den här bloggen händer det ungefär lika mycket som när målarfärg torkar.
Mvh, Boris.

2008-05-05 @ 21:49:05
Postat av: BorisBorissa

Jaha! På den här bloggen händer det ungefär lika mycket som när målarfärg torkar.
Mvh, Boris.

2008-05-05 @ 21:49:26
Postat av: Kompis M

Du sa det Boris, nu går jag ut och tittar på gräset när det växer..........

2008-05-06 @ 08:32:19
Postat av: Kompis M

Nämen se, en liten skalbagge.
Vad hette du sa du?
Bulleullen? Du har väl möjligtvis inte en blogg där man kan läsa NYA inlägg varje dag?

2008-05-06 @ 08:37:02
Postat av: Ullebullen

Hahahaaaa....
OK!
Jag skall hjälpa er med det tionde inlägget, ..hehe..Då blir det till att skriva ett nytt ikväll, jiiiihaa....
Nu skall jag bara försöka fundera vad som hänt för kul sedan sist....?!?...säkert nåt iaf, eftersom det oftast handlar om mig och mina bravader...haha..
jag tror att ämnet skall handla om ödmjukhet faktiskt...
Take Care All You Musiclovers Out There...

2008-05-06 @ 09:09:05
Postat av: Kompis M

Ödmjukhet är just det vi: Trogna läsare/kommenterare håller på med.

2008-05-06 @ 19:30:57
Postat av: BorisBorissa

Kompis M, vad kul att du gillade att se på när gräset växer. Själv så har jag varit och tittat på när havet höjer och sänker sig. Där kan det hända mycket under en lång tid. Men vem har bråttom när man väntar på uppdateringar i U-B´s blogg. Tålamod och uthållighet är två bra egenskaper som hjälper. Kan iof förstå att det går åt en del tid till renoveringen av köket. Den som väntar på något gott får vänta tills Borissa (kiosk-tanten) kommer hem från jobbet.
Mvh, Boris.

2008-05-06 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0