Våren kom av sig men nu är den strax tillbax...

Sådärja nu är det gräsklippartider, jag får ta ett tag innan söndan tror jag jaggu mej...

Båten ja...den ville ju Mandelen att jag skulle berätta om ja...det är nog min lillebrors båt jag menade för jag har inegn själver, iåfs var jag på väg att köpa en i lördags men den belv såld, sedan tittade jag på en annan båt åxå men den var lite udda i mina ögon sett så det blir nog inte en sådan.

Jag kan berätta en sån där vanlig Ullebulle-grej dock ifrån helgens GBG-besök :
Jag var på IKEA å kollade på lite garderbober å grejer....fick t.o.m hjälp av en expedit (?) att kryssa i alla detaljer på krysslistan....dock kom jag på väg ner till plocklagret på att paketet var 2 meter långt medans bilen endast sväljer 1,7 meter....PUCKO-Ullebulle...haha...tur att inte expediten följde med ut hela vägen...haha....-)

Nu har jag fått mina glödlampor till mitt Rolls-Royce-kylskåp iaf, jag köpte alla 7st. de hade kvar på specialbutiken i GBG som kompis M.J. hade köpt ut till mig innan,,,,detta var huvudskälet till att jag reste ner till GBG för att få veta att jag hade fått tag i rätt lampor,,,haha...detta kunde min lillebror räkna ut ; att detta var huvudskälet till resan)..hehe

Så, nu tror jag att jag ger mig med mitt bloggande för ikväll....
Ha goa dagar nu gossar å töser , å så ser jag fram emot era sköna kommentarer som vanligt vet ni...
Pecialen / Annemira : Jo det har blivit så av någon outgrundlig anledning ja...att mitt blogg-kommenterande har minskat...jag har inget bra svar på det....KANSKE att det blivit vår å man inet siter RIKTIIIIIGT så mycket på datorn denna årstid....+ att man e vårtrött som syntes i Storsans senaste inlägg :-)

Beccaq : hehe..jo det får väl komma något halvelakt framöver om Storsans liv å leverne å defekter....haha...:-)


 


Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Så där ja, nu räknar vi mot 10 igen.
"man inet siter RIKTIIIIIGT så mycket på datorn denna årstid". Vad menar du, man börjar undra om du handlat "ful-tjack" när du var nere i Gbg. "I-net", ja du, det är väl en data butik. "siter", kan det vara någon egen form av sajter (sidor). Men att du "sitter på datorn". Där fattar jag ingenting.
Kom igen nu alla ni andra. Den här gången ska vi snabbt upp till 10.
Mvh, Boris.
Ps. Räcker det inte med broder M´s båt.

2008-05-20 @ 21:40:52
Postat av: Storsan

Hahahah!!! Ja, Boris - jag tror att det endera beror på något olämpligt han fått i sig nere i Gbg. Annars är det något stressframkallat - han var nog inte riktigt beredd på att "behöva skriva ett nytt inlägg så snart"...
(Tror fan att det smittar också - skrev nyss 'ritkigt')

2008-05-21 @ 11:09:54
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Storsan

Nu kör vi så det ryker!
Här är nummer tre.

1) Jag HAR inga defekter så hur ska du kunna skriva om dem, käre make??
2) Ang. feltänket med garderob och bil och deras mått... Inte första gången du inbillar dig saker om storlek...
*MOOAHHAHHAHHAHAHA!!*

2008-05-21 @ 11:12:33
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Ullebullen in person

Hahahaaaaaaaaaa..
Bajs-Storsan...
haha...
(PS...är det verkligen Du som skrivit dessa inlägg ? DS....)
*fniss*

2008-05-21 @ 11:31:22
Postat av: Storsan

Hahaha!! Nu gjorde du bort dig!
Med denna blir det ju nu 5 (FEM!!) stycken kommentarer. Redan!
Jo - det var jag, din alldeles egna Bajs-Storsan som skrev de två under Boris.
Bevis?
BOSSENLOSSEN till dig från mig...
:o)
(LÖV U)

2008-05-21 @ 12:05:37
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Ullebullen again...

nej detta e inte klokt,,,,
nu e de ju snart dags för uppdatering igen juh...attans-attans...
:-/
hehe
Jo det var min alldeles egna lilla bajs-Storsa som skrev det ser jag nu ja...:-)

2008-05-21 @ 17:12:10
Postat av: Kompis M

Ja men nu är det verkligen hög kvalitet på inläggen.
Vem måste man ligga med för att få reda på alla "koder"?

2008-05-21 @ 17:22:27
Postat av: Sexy Ullebullisen

tja kompis M...
Om Du ligger med mig så kan jag tala om vem Du skall tala med...angående koderna..
.-)

2008-05-21 @ 18:02:32
Postat av: Kompis M

Kommentar nr 9.
Inga kommentarer.....

2008-05-21 @ 18:05:55
Postat av: BorisBorissa

MED MEJ! MED MEJ! MED MEJ!, eller, nå ja, kanske är det med någon annan. Vad vet jag. En enkel människa som inget vet. MEN en sak vet jag, nu kommer det snart ett nytt inlägg från U-B. Mail har han ju slutat att skicka.
Mvh, Boris.

2008-05-21 @ 19:07:36
Postat av: Mojan

hej ullebullen!
tryckte in adressen vi fick till din blogg men det var inte vår egen ullebulle vi kom fram till!!!!! så småningom blev det rätt i alla fall. hur många ULLEBULLAR finns det egentligen?
kramar till Dig från pappa och mojan!

2008-05-22 @ 08:14:51
Postat av: Original-Ullebullen...

Hej Svärfars :-)
De e ju jag som e ORIGINAL-Ullebullen alla andra är bara dåliga kopior...haha...
jaja...det finns alltid de som vill efterapa sina idoler..inget konstigt med det typ..hehe..
Ha det så bra så ses vi framöver, å inom snar framtid får Storsan och ni iaf förenas i en skön symbios :-)
Kramar till er ! ! !

2008-05-22 @ 08:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0