Solen lyser hårt på oss små knattar nere på klotet

Hej-hej mina vänner !
Ingen nämnd...ingen glömd...
Nu är det så dags igen att skriva ett par rader här för att lugna ner kompis M å Borissa en smula.
Idag har jag Video-pratat med Naturnytt-Kalle, det var roligt, vi fnittrade å fånade oss å det grövsta..haha..
Jag får fasimej köpa en webkamera....haha...
Annars är det som vanligt stressigt i vårsommartider som dessa, mattan skall klippas å häcken ansas, däcket oljas å buskar röjas.
Mcn servas å brorsan hjälpas, å tanten på moppen fixas å trixas, loppet beredas, båten kollas, hunden ansas.
Naglar klippas, komposten omröras, ventilen fästas, torkskåpet flyttas, golvet iläggas, överskåpet sågas, skulder betalas, hundmaten tinas, bilen vaxa, fästingar rycka, bloggar skriva, jobbet sköta, ölen dricka, köttet grilla, underriggen montera, Ja det var väl det jag har på agendan nu i närmsta veckorna tvenne.
eventuellt kanske jag kommer att göra som så att jag inte längre väntar till 10 kommentarer mera utan till 20..haha...nejdå.....jag skriver varje vecka..eller varann....oavsett antal kommentarer...
Känns det bra tror ni ?
Må gott nu i sommarvädret :-)
Peace And Love !

Kommentarer
Postat av: Storsan

Hahaha!!
Detta hann jag aldrig med på igår - var det efter att jag lagt mig med min mp3, elle'??
:o)
Och du, du glömde att få med duscha, borsta tänderna och kissa - på din "to-do-list"
Puss, lööööv u - vi ses vid halv 10 ikväll.
(Det finns buffalo-wings i frysen)
Till alla andra: Det är INTE Storsan som är tanten på moppen som ska fixas och trixas!
Tjingeling!

2008-05-14 @ 11:10:52
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: mandelen

Är det tanten eller moppen som behöver fixas? :-o

2008-05-14 @ 12:44:13
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: kompis M

Både tanten och moppen antagligen Mandelen, men vem vet när det gäller bullen. Och vad betyder egentligen "fixa".
Ja du Ullebullen, är det vi eller du som styr över bloggens liv och leverne?
Får lite Gudfadern-vibbar i slutet av ditt sista inlägg.
Jag kanske skriver oftare om.....
10 eller 20 inlägg.....

Borde jag och Boris kolla efter hästhuvuden i sängen framöver.
Don´t worry, we´ll make you an offer you can´t refuse.

2008-05-14 @ 16:29:26
Postat av: BorisBorissa

Inte vet jag varför "Borissa" behöver lugnas ner en smula. Skulle hon bli lugnare så är det närmast att jämföra med koma. Boris däremot är redan lugn. Du vet, tålamod och uthållighet. Dagens fundering: Jag läste i ett reklamblad att man kunde köpa en högtryckstvätt som var utrustad med "rengöringsmedelstank", hur menar dom. Rengöringsmedels-tank eller rengöringsmedel-stank. Där fick ni något att fundera över.
Ibland känner jag mig ruskigt ironisk.
Mvh, Boris.

2008-05-14 @ 19:51:12
Postat av: Kalle

haha haha hiha :o)

2008-05-19 @ 17:56:09
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Kom igen. Hockey-vm är slut. Nu har du all tid i världen att skriva ett nytt inlägg. Mitt tålamod börjar naggas i kanten.
Mvh, Boris.

2008-05-19 @ 18:58:24
Postat av: annemira

Det verkar som du var mer aktiv när du skrev kommentarer i Storsans blogg än du är nu när du har en egen!

Vafför då rå???

2008-05-19 @ 20:08:04
URL: http://annemira.blogg.se
Postat av: Mandel

Du måste berätta om båten! Ja, det måste du!

2008-05-20 @ 09:55:55
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: Storsan

Och raka benen!!
:o)
Hehheee... number nine!!!!
Kom igen allihopa - ge honom lite prestationsångest nu!

2008-05-20 @ 17:12:45
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Jag får väl ta mitt ansvar och skriva ännu en totalt meningslös kommentar. Vad gör man inte för att att sätta lite press på U-B.
Mvh, Boris.

2008-05-20 @ 17:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0