10 inlägg...alternativt 2 veckor...nya strategier utarbetas...

Haha...nu jobbar jag på lite nya strategier.....eftersom jag nu har ett fasligt sjå att hänga med här...attans rabarber...
Kroppsliga bestraffningar ala Storsans sockersmet är ju inget vidare egentligen.....speciellt inte på en hårig Ullebulle......en kvinna är väl helt len jämfört med en rund Ullebulle full av hår...lite som en bergsgorilla...en silverrygg ni vet...komma här å snacka om spik i foten ?....här snackar vi om en balk genom foten...! ! !

Har ni alla upptäckt vilka fantastiska goa klipp man beskåda på Youtube ?

Jag vill härmed ge er en go gubbe i form av allas våran Billy Idol :


 

Sådär ja...ett kort inlägg idag...mest för att jag inte hade något seriöst på hjärat å ändå ville uppfylla mina löften om 10-kommentarers-kravet på nytt inlägg...:-)

Må gott nu alla...
Kram !

Kommentarer
Postat av: Kompis M

Nu får du ta och kamma dig, eller var det raka?
Är den här bloggen ett straff som har blivit hängt över dina små sköra axlar?
Kom igen nu Bullen, vi gillar ju dina galna historier.
Hör här:
Moped
Altan
Öl
Kylskåp
Renovering
Storsan
Göteborg
Vi vill ha en ny historia. NU.

2008-05-22 @ 08:07:07
Postat av: BorisBorissa

Billy Idol "rockar fett". Men vet du, om du klickar på länken så kommer du till min absoluta favorit-Idol-låt. Som vanligt är hög volym att rekomendera. Kanske lite extra bas också. Håll i hatten, här är det fullt ös som gäller.
http://www.youtube.com/watch?v=Awy4biqD_dA
Med denna låten i bilens CD-spelare är det lätt för Boris att trampa extra på gaspedalen.
Gött mos, Boris.

2008-05-22 @ 19:13:42
Postat av: annemiraa

Mötti härs hörru!!!

2008-05-23 @ 19:15:44
URL: http://annemira.blogg.sea
Postat av: Kompis M

Enda anledningen till att titta/lyssna på Billy
är att han är så snygg, eller var snygg.
Och du ,klipp
Det enda klippet jag vill se är dina smalben (in mint condition).
Blöta pussar.........

2008-05-23 @ 22:00:34
Postat av: kompis M

Va bra när man läser sin egen text, och inget fattar.
Det enda klippet.......
Nä Bullen det är dags att raka frambenen.
Vad hette det nu igen... Mötti härs?

2008-05-23 @ 22:05:56
Postat av: BorisBorissa

Man tittat in på Ulle-Bullens blogg och upptäcker att det bara är 5 kommentarer. Gång efter gång, men nu när du tittade så var det 6 stycken. Visst blev du nyfiken. Du kännde att den "nya" kommentaren vill jag läsa. Till din stora besvikelse så visade det sig vara ännu en totalt menigslös kommentar från mig, Boris. Vi får alla bli bättre på att skriva små kommentarer i U-B´s blogg. Det kan inte vara så himla svårt att få ihop 10 stycken. Ju snabbare vi är, ju oftare får vi ett nytt inlägg att läsa. Kom igen nu!
Mvh, Boris.

2008-05-26 @ 21:01:20
Postat av: BorisBorissa

Ooops!
Tittat,- skall vara TITTAR. Inte nog med det, nu blev det 7.
/Boris.

2008-05-26 @ 21:05:24
Postat av: Bullen himself...

Helt Rätt Boris...
De e så en slipsten skall dras...:-)
Vips...så e de åtta st...hehe...:-)
Jäääääääjjj...

2008-05-26 @ 23:27:48
Postat av: Mandel

Jag är trött Ulle-Bullen :-( När jag är trött blir jag less... cheer me up with a new post please!

2008-05-26 @ 23:35:17
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Storsan

Hoppla! Nu blev det 10!
Frugan ska försöka fixa cykelbyxor till dig idag, min lille estradör...
*Moohhahahhahahaa!!*

2008-05-27 @ 09:18:38
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: kalle

insekt i druvorna

2008-05-27 @ 16:07:59
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: Kalle

nej vet du vad, jag ställde mig helt sonika och drog fram digitalkameran (kompakt men ändock väl synlig) hon, anställdtjej, rörde inte en min,haha! bara gick förbi som om det var det vanligaste i världen att kunder tar bilder på maten. haha!

nåja, jag har gjort det förr.., och kommer åter om det är nåt kräk med...

2008-05-27 @ 16:51:45
Postat av: Laaaarsson

Hörröö.. nu har du jumer än 10 inlägg här :P

2008-05-27 @ 17:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0