Yeeeees !!...Noooordmaaaaaaan !

Härligt-härligt....! ! ! Nu vann min å Storsans idol andra-chansen-uttagningen !
Ihop med Sibel !
Idag har jag gjort lite hushållsnytta och kört iväg lite skräp med kamrat K, toppen det att ha fått slängt lite skräp !
Eftermiddagen avnjöts hos Mamsingen och Peckis med kamrat K, vi hade köpt oss några lotter för att se om fru Fortuna stod oss bi idag !

I skrivande stund är lotterna dock ej rättade så man vet inte än om man kanske sitter där med en mille eller två...
Eftersom det är internationella kvinnodagen idag så får jag önska att ni alla kvinnor har en fin dag idag, jag får nog anamma Mamsingens uppmaning att om inte kyssa Storsans fötter så kanske iaf ge henne en fotmassage med någon behaglig fotsalva iaf.

Imorgon känner jag att det är dags att besvara Borisborissas mail åxå , vi har oregelbunden korrenspondens oss emellan sedan några år tillbaka ! Alltid lika trevligt :-)

Och till allas vår kära Larsson kommer jag i detta inlägg bifoga en tåbild, lite som hennes dagens rövbild...men inte så magstarkt tema eftersom man är lite till åren kommen och inte så vild som fröken Larsson...haha...


image2

Kommentarer
Postat av: Kakburken

va f-n är det här???
man går
o köper en stor platt-TV (ett av dom få orden med tre t i rad..)
för att se hjältinnan, gudinnan, you name it...
vinna, ta hem segern, utklassa, sopa golvet med...osv...denna lögardagskväll
å så går en kalhuvad typ med krimskrams i ansiktet
o vinner..
han ser ju ut som han nödlandat i ett marknadsstånd...
han har förmodligen aldrig varit nära en ren kvint...
till yttemera visso aldrig sjungit upp sig,
bara som hämtad ur en sjövak o placerad på scen..
det måste ha gått snett i röstsammanräkningen
nåt datavirus
hos telia
nån hacker med trasiga strumpor..
sabotage!!!!
det är djupt kränkande mot en artist, ja ni läste rätt!! en artist som Carola som balanserat den smala vägen på Skrifternas vassa pärmkanter....
Vart är vi på väg...?
Inte konstigt klimatet förändras på vår jord med såna som ideal...
ps....hans låt var ju bra......
o nån som vet var han kan höras live....??
bara undrar...
säger gonatt o lägger locket på kakburken...ZZZ

2008-03-08 @ 22:10:24
Postat av: BorisBorissa

Heja ullebullen. Nu händer det saker på bloggen. Ett nytt inlägg. Vad kommer här näst. En fin bild fick du med oxå. Kan kanske bli något av den här bloggen. Nej, jag ska sluta vara elak. Du vet att jag bara retas lite. Jag ser faktiskt fram emot att få läsa om dina bravader på den här bloggen.
Håller med, rätt låtar gick vidare till globen. ( i kategorin meningslöst vetande så kan jag meddela att undertecknad en gång i tiden var med och byggde delar till globen. Jag har var med och tillverkade mörkläggningsjalusierna som sitter i taket på denna gigantiska arena. Detta var på det glada 80-talet. Kanske är dom utbytta för längesedan, men ändå. Jag var med när det begav sig). Min sambo har lite näsa för det där med melodifestival. Varje vecka har hon lyckats tippa vilka låtar som går vidare till
globen eller andra chansen. Så även i dag. Hon hade koll på läget under hela andra chansen. Ser fram emot ditt mejl.
Mvh. Boris B. - Din lägereld på hajken.

2008-03-08 @ 22:25:00
Postat av: Storsan

HAHHAHA!!!
Kakburken!
KUUUUL!!!
Men vi har vilda bryderier om vem du är!!
Kolla hos Storsan!
Rätt eller fel????
;o)

2008-03-08 @ 23:18:36
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Laaarsson

HHHAHAHA fan vilken snygg tååååååå!! hahaha underbart!
Och Nordman gick vidare! OCH SLOG UT CAROLA!!!!!!!!!! vilken jävla kväll!! totalt underbart!! Jag tänkte ringa er och skrika min glädje men så kom jagpå att jag hade ju inte ert nummer haha Men jag tänkte på er minsann skani veta :D

2008-03-09 @ 11:58:37
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Kakburken

En rolig man..?
hmm
vem har sagt att jag är man..???
fortsätt ha en fin söndag båda två:)

2008-03-09 @ 17:55:01
Postat av: Storsan

KAKBURKEN!
AAAAHHHHHHHHH!!!
Jag blir galen!!
Att du är "en rolig man" kom sig av att vi var HELT säkra på det där med Tångens MC...
Ursäkta! (OM det nu inte stämmer...)
*hahhahah!!!*
Ulle-Bullen är ute på vift och jag var inne för att kolla om det kommit in några kul kommentarer - och det hade det ju!
;o)
Tack - och ha en fin söndag du med - vem du nu är!!
*S*

2008-03-09 @ 18:16:06
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0