Musik ...

BorisBorissa...: haha...jag gapskrattade för mig själv när jag tänkte på vad Du  skulle tänka när Du såg nedanstående inlägg : 1st. inlägg....hehe..

Laaarsson : Visst fastnar den där djefla ansiktsburk ?!?..man går å nynnar : Hammarby-nisse han är hääärliiig....Bitter är han ej ja jääävligt...Ansiktsbuuuuuurk....Ansiktsbuurk....haha..den fastnar på trumhinnan den låten ! !

Men den där euro-låten som det däcket rapade fram (Pirelli) har man ju redan glömt..OK....inte Mamsingen och Däcket men alla andra i detta avlånga land...

Men nu skall ni få se på en kultvideo med kompisar från förr....Den fastnar på ögonhinnan den ! : Varsågoda :





För övrigt hittade Storsan en kul sida Sloganizer :

image7

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

AAAHHHH jag kommer f*an inte in på videon här!!!GRRRR får kolla den på jobbet imorrn. Mitt internet hemma lever sitt egna lilla liv. På återseeende om den ansiktburk.

Förövrigt har alla geischor på jobbet rymt :( Så jag får äta morätter. Hmm kanske ska uppfinna flygande morötter också :D

2008-03-18 @ 14:13:29
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: kompis M

Detta är en grym låt av Stonefunkers, kul att se en video. I like!

2008-03-18 @ 14:42:14
Postat av: kompis M

Ta fram Alwa-brädan så drar vi

2008-03-18 @ 15:11:24
Postat av: BorisBorissa

Jag har också roat mig med att göra slogan-testet. Blev dock lite överraskad av resultatet. Här följer ett urval av resultaten:
BorisBorissa - För god att kolsyra.
BorisBorissa - När inget annat hjälper.
BorisBorissa - Think outside the box.
BorisBorissa - De er lett å vinne.
Känns väl så där.
Mvh. Boris.

2008-03-18 @ 17:33:48
Postat av: Laaarsson

Nu har Boris och Ulle-Bullen fått ärade utnämningar i min blogg :D

2008-03-19 @ 14:26:25
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

haha men den var du ju väääärd :D
GLAD PÅSK!!
käka massa godis nu i helgen , parta ordetnligt och ha JÄTTEKUL =)
Vi språkas mycket väl kramkram

2008-03-20 @ 07:54:11
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Jösses va du skriver jag hinner inte med ju :)

Alltså jag fattar inte vart jag ska kolla kommentaren??? vart står den??
Jag vill också ha humor, ge mig ge mig ge mig :D

Världens bästa bulle ^^

2008-03-20 @ 08:05:04
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

haha okej nu hittade jag det iaf =) men jag fattar inte så mycket. Är låångt låångt norrut blåkulla då eller? ;)
Och jag vill också ha ketchup till det ! :(

2008-03-20 @ 11:50:54
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Kakburken

testade en slogan...
And on the eighth day, god created Hästskit.»

2008-03-20 @ 17:20:14
Postat av: Kakburken

ps Ha en fin påskhelg !!!
snart är det mopedväder
passar en med bra munläder:)

2008-03-20 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0