Medaljens baksida !

Ja som ni ser så blev jag då vinnare av kvällens bowling med arbetskamraterna, jag hade 122 i snitt eller 402 poäng efter 3 fulla serier...Jääääääjjjj ! Jag har tamigtusan aldrig någonsin spelat så bra någongång tidigare.

Jag bifogar ett foto på min guldmedalj och mitt hemliga segervapen, ja det var åtminstone hemligt tills dess att jag kom fram till bowlinghallen mina tre tatuerade bowlingklothål bak på bakhuvudet.

Jag är glad att ni skriver minst tio kommentarer som jag har önskat få !

Ha en bra helg nu allihopa !

Kramar !

Ulle-Bullen !

Före :

image5

Efter :

image6

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Det är ju såunderbart så det är inte sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
du är nog mer min idol än Nordman tillochmed!!! haha

2008-03-14 @ 23:09:36
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Hur många poäng hade du fått på 3 nyktra serier???
Snygga bilder. Ett tips: Fråga Laaarsson om inte hennes kompis kan "borra upp" dom där tre svarta prickarna som du har på huvudet. Det skulle ju bli ännu häftigare, förmodligen skulle det inte göra någon större skada heller.
Tack för att du alltid bjussar på dig själv.
Löw jo mään, Boris.

2008-03-15 @ 08:16:54
Postat av: kalle

hahahaha!

2008-04-01 @ 16:58:51
Postat av: Petra

Hahaha...du är värd minst 85858+2 kommentarer för den där snygga tatueringen. :)
Grattis till vinsten!

Ps.Jag har en tävling ang. bloggtips. Gå gärna in på min blogg och lämna ditt bästa bloggtips.

//Petra

2008-04-14 @ 19:16:14
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0