Humor

Jahaja, nu är det dags igen Ja...

Humor..är roligt...ja nästan nödvändigt i livet va ?...

Typ : Skall man skratta eller gråta ?....Skratta är ju faktiskt roligare...!

Och : Det kunde alltid vara värre..och så vidare...

Du skall inte snacka om spik i foten....haha..

Jag skulle vilja ära en av mina svenska humoridoler idag, nämligen Svullo, med en länk till

En av hans sköna kortfilmer. Denna är tipsad  av kamrat Kjelleman för ett tag sedan.

Vi båda har suttit framför datorn och skrattat oss fördärvade när vi sett hans kortfilmer..en sån man...R.I.P. käre Micke ! !
Denna kortfilm heter : Det mänskliga larmet : fungerar även när elektriciteten strejkar....hehe...



Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Hahah okej jag ger mig, du ÄR kungen :D

2008-03-11 @ 09:57:36
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0