Glad Påsk ! ! !

Sådärja nu bär det av norrut i en vecka ca.

Lite snö ,lite snöskoter, lite skratt , lite whiskey.

Jag hinner inte skriva så mycket nu då vi står med ena foten i bilen och andra i duschen, däremellan skall sängarna bäddas för hundvakterna.

Äggen skall laddas och björkriset bindas....Fass-binder....

Jag måste säga att BorisBorissas Lapp-Topp var en riktig 10-poängare...hehe....:-)

Vet ni att jag vunnit en tävling på Besticks sida där man skulle skrivaettsålångtnamnsommöjligt och bara använda sig av den "första" bokstaven som finns att tillgå på tangenturen.....wow...vilket ord...(tangenturen)
dajmpajdagmamma är ordet ! En av Besticks kamrater hade sån dålig fantasi att hon bara kom på : dagmamma...det är ju dagens ungdom lite i ett nötskal....helt fantasilösa...
(*fniss*)

Nej jag var bara tvungen att skämta lite som vanligt..hehe..

Ha det så bra nu mina vänner och så ger jag er en härlig låt ifrån en härlig artist : Emrik


Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Ha en skön vecka i norr. Kollade nyss prognosen på SMHIs hemsida. Hoppas ni har långkalsonger. Det lär bli kallt, så kallt så att skiten fryser fast i röven.
Mvh, Boris - Mannen med snö-jouren.
Snö=snö(nederbörd) och inget annat.

2008-03-21 @ 15:55:15
Postat av: Laaarsson

haha det var ju absolut inte så att du smygkolla på hennes svar innan och la till ditt eget framför bara va? ;) hahahaha du är världens roligaste!!

2008-03-26 @ 07:18:31
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Nummer 1000. Häftigt. Vinner man något nu, eller?
Känns lite tråkigt att det inte händer så mycket på den här bloggen.
Mvh, Boris.

2008-03-29 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0