Första inlägget !

Wow - 9 kommentarer redan innan start...Najz ! !

Coolt Borisborissa med att Du var först med kommentar ! imponerade med din dagbok åxå ju !

Ja alla fusklappar i högan nord ingen nämnd--- ingen glömd....nu närmar sig den stund då vi kan skratta och vara glada ! Inte minst köra lite snöskoter på lägda också :-)

Kakburken..hehe...jag skall se över min maskinpark inom kort så att jag vet vad jag kan köra omkring på i sommar ! Look Out For The Two Stroke Smoke....-) Historien bakom detta med GPS  kommer jag att redogöra för här på min blogg inom snar framtid...:-)

Dagens simövningar utföll till allas belåtenhet, både simsällskapets och övriga frisksportares.
Vårat gäng har en osedvanligt hög trivselfaktor då vi är ute på simäventyr : det bjuds på skratt och småleenden så långt ögat når när vi ordbajsar och skojar hej vilt både högt och lågt om ditten å datten....sicken cirkus...haha...

Jag tror att jag kommer att forma min egna stil här det kommer nog att bli en blandning av Storsan och Larsson kan jag tänka mig om jag känner mig själv rätt !

Som ett litet prov på mina ibland lite smågalna upptåg kan jag nämna att jag nästa fredag då vi har bowlingkväll med jobbet kommer att på mitt nyrakade huvud rita dit tre stycken runda hål på bakhuvudet likt på ett klot, snacka om stämningshöjare ! !

Sådär nu frisläpper jag detta alster ut i cybern på det att det kan läsas av åtminstone 9 själar i vårt avlånga land som emotsett min entre i bloggvärlden....

Må gott så länge - tag hand om er !

Kramar !

PS. mitt första inlägg var egentligen lite längre men det försvann p.g.a. för låg frekvens på : spara-utkast-knappen. DS.

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Grattis till bloggen Ulle-Bullen! Har ännu inte hittat munspel eller piano eller annat indtrument för vänsterhänta. Men ger inte upp, vad ska de spela på, undrar jag. Men kan informera dig att jag nu hittat pennor för vänsterhänta, ungarna på jobbet är nöjda. PS! När jag letade hittade jag däremot munspel för personer med extremt långa ben..alltid något. Kram, DS

2008-03-06 @ 22:19:35
Postat av: Ulle-Bullen

Tackar-Tackar Mamsingen...! !
Jag har hittat en ståbas för slapphänta .-)
Och en Cello för de människor på arbetsplatser som inte basar .-)
Var hittade du pennan ? har Du konverterat en högerpenna ? lite som Jimi Hendrix som vände uppåner på sin Fender ?
Jimi hade ju en låt lite före Elvis där : Love me Fender.....
hahahaaa...

2008-03-06 @ 22:27:57
Postat av: Laaarsson

Hahaha mycket bra första inlägg tycker jag! Tillochmed att jag var nämd ;)

Du kommer ju lätt göra succe med tre hål på huvvet på bowlingen. Akta så inger tar fel sådu får en kägla i huvet bara.
Lätt bra målgest du kan använda när dustrikar iaf... Anvönd fantasin. punkt punkt punkt.

2008-03-06 @ 23:07:30
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: kakburken

Hört talas om V-strängad gitarr? (enl Kalle Sändare)
Kanske något för lefthanded??

2008-03-07 @ 07:46:31
Postat av: kompis M

Det där med hål i huvudet var bra.
För tänk om du hade målat till två på ett annat slätt ställe på kroppen, lite längre ner.
usch!

2008-03-07 @ 08:40:05
Postat av: Kalle

tionde själen

2008-03-07 @ 10:20:03
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: annemira

Å när kommer andra inlägget? ;-D

2008-03-08 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0