Världens bästa låt genom tiderna

En sådan tid, med så härliga vänner i den sköna ungdomen, man blir nästan gråtfärdig när man tänker bakåt i tiden och hur perfekt allting var.
Detta skall givetvis inte misstolkas som att livet idag inte är tillfylles, vilket det är ; men man tänker på alla sina vänner och livet hur det är för dem idag, inte alla har det bra skulle man kunna säga, som sagt, det minner en om tider som flytt då allt verkligen bara var framtidstro och lycka.

Denna melodi som jag vill ge er idag har jag minnen ifrån : jag och lillebror och T kastade frisbee på ängarna hemmavid på en skön sommarkväll till denna låten som T spelade på sin bergsprängare och livet bara lekte :

Håll till godo :



Kommentarer
Postat av: Storsan

Du ÄR söt och go'!!!!!!!!!
Puss!

2008-04-03 @ 12:58:04
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Laaarsson

En till låt jag aldrig hört =) men den var väldigt fin och trevlig. Kan förstå att fu fr många minnen av en så vacker låt :)
vad vore livet utan minnen??
inte mycket alls...

By the way är senap godare knaprigt!! :P För det var ju verkligenabsolut inte såatt det var majs ;P

2008-04-03 @ 14:48:20
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Najs låt.
Dina minnen var att ni kastade frisbee. Mina minnen är nog mer åt "sista dansen på discot" hållet. Man var berusad av det man kommit över, oftast en redig häx-blandning. Man klängde på nån brud, och när låten tonat ut och stället stängde, så inte f-n gick man ut och kastade frisbee. Nej du, då gick man ut och KASTADE UPP. Så var den kvällen förstörd. Men du vet lika väl som jag att Boris är en snäll pojke nu.
Kram, Boris.

2008-04-03 @ 18:31:22
Postat av: Storsan

HAHAHAHA!!
Du är kuuuul Boris!!
*S*
(Har nyss läst upp din kommentar för Bullen och vi fnissar ikapp)
Kram från oss båda till dig och Borissa

2008-04-03 @ 21:56:40
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: kompis M

Fin låt bullen.
Har en allmän fråga: Kommer nån ihåg en låt som åxå brukade vara "sista chansen", tror den heter Fantasy woman..................

2008-04-05 @ 14:28:48
Postat av: BorisBorissa

Jag vill bara säga att jvojggoi &UIY8789/%98ogbhsd nukdkdf nsud)(8 8iiy hxdp9fhb yfec mxfqeq3 h9/& GB(/R&FGI/O&/&/&YH NIU t66 HOIUY
ggt&¤)8ogb piiu g8t
Mvh, Boris.

2008-04-06 @ 16:06:07
Postat av: Laaarsson

HAHAHA MEN FÖR FAAAN, det är ju DRESSING JU!! Hahhhaa du är så mongo ibland alltså ;P

2008-04-07 @ 16:04:34
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Storsan

Nu faan är jag nummer åtta!!
Bara två kvar!
Kom igen Kompis M, Boris och Laaarsson!
Press, press, press...
*S*

2008-04-07 @ 17:18:37
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Nummer nio.
Mvh, Boris.

2008-04-07 @ 18:58:02
Postat av: Kusin Vitamin.

OJ!!! En sånn rolig blågg du har. Kann du itne skriva någott om måpeder. Eller om djur. Vilket är din favvo muzik. Jag jillar dansband. Wikingarna och så. Vill du vara minn såmmar kompis???
Tjabaa! Vitamin.

2008-04-07 @ 19:03:42
Postat av: mamsen

Åhh vad jag håller med dig. Den låten har varit stora favoriten i många många år.. tänk vad bra musik som kom fram på 80-talet. Nu ska jag njuta vidare av Scorpions.

2008-04-08 @ 08:54:21
URL: http://fyrtioung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0